«Μερεντα» για μικρούς και μεγάλους..

Η μερέντα είναι απο τη πιο συνηθισμένη αγαπητή αμαρτία.. Η δική μου συνταγή, που προς στιγμην λατρεύουν μικροί και μεγάλοι, έχει ως εξής:

  • Ταχίνι ολικής αλέσεως
  • Λιγο θυμαρίσιο μέλι ή μέλι ελατου
  •  Κανέλα
  • Κακάο

Ζεσταίνουμε νερό σε μπρίκι και αραιωνουμε σιγά σιγά το ταχίνι μας (όσες κουταλιές της σούπας θέλουμε ανάλογα με την ποσότητα που θα φτιάξουμε,θα το δειτε κ με το μάτι) και ανακατεύουμε μέχρι να πήξει. Προσθέτουμε νερό ώσπου να γίνει αλοιφή. Αργοτερα προσθέτουμε κανέλα οσο μας αρέσει και 1 κουταλιά της σούπας κοφτή κακάο ανάλογα με τη ποσότητα που φτιάχνουμε(π.χ. σε 5 κουτ.σούπας ταχίνι 1 κουτ.σούπας κακάο). Και τέλος το  μέλι μας απο 1 κουταλιά σούπας εως οσο γλυκο επιθυμούμε.

Η ισορροπία είναι επιθυμητή για αυτο προσέξτε σιγά σιγά να προσθέσετε τα υλικά και με δοκιμή.

Λαχταριστό, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και κατάλληλο για πρωινό γεύμα ή σε τοστ για βραδινό γεύμα ή σαν ενδιάμεσο σνακ ανάλογα το ημερήσιο διατροφολογιο.

Καλή σας όρεξη !!!!

Please follow and like us:

30 ετών ….και βάλε !

Το θέμα της ηλικίας ξεκινά φυσικά να μας απασχολεί απο τα πρώτα …άντα , δηλαδή τα 30 έτη. Γιατί ? Τι αλλαγές νιώθουμε οργανικά και ψυχικά? ας δούμε λοιπόν τι συμβαίνει.

Το πρώτο που παρατηρούμε είναι η μείωση του μεταβολικού ρυθμού, δηλ.το ποσό της ενέργειας (θερμίδες) που δαπανάται από τον οργανισμό για τις ζωτικές του λειτουργίες συνδυαστικά με τις καθημερινές δραστηριότητές του. Αυτό σημαίνει οτι ακόμα και μια ατασταλία δε τη συγχωρεί και την καταναλώνει τόσο αργά που σε κάποιους οργανισμούς βλέπουμε άμεση πρόσληψη κιλών στη ζυγαριά.

Το δεύτερο που παρατηρούμε είναι η κούραση κάτω από τα μάτια, μαύρους κύκλους ή και η εμφάνιση μιας σκιάς. Τα πρώτα δείγματα του γήρατος φαίνονται με μικρά αλλα ουσιαστικά βηματάκια από τα 30 έτη και μετά.. Οπότε τι κάνουμε?

Αρχικά να πούμε οτι με τα κατάλληλα μέτρα μπορούμε να επιβραδύνουμε το χρόνο σημαντικά. Πρώτο βήμα , είμαστε προσεκτικότεροι και πιο ποιοτικοί στη διατροφή μας. Συνιστώ αλεύρι και τα παράγωγά του (μακαρόνια,ψωμί,δημητριακά,κ.α.) ολικής άλεσης , αρκετές μερίδες φρούτων και λαχανικών υπό συζήτηση φυσικά του διατροφολόγου σας, κατάλληλη πρόσληψη υγρών , γυμναστική τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα , μείωση της κατανάλωσης κόκκινου κρέατος και την φυτική σειρά αντιγήρανσης EUDIET : σερουμ, τζελ ματιών/ άνω χείλος, κρέμα ημέρας/ νύχτας, μάσκα από φυσικό κολλαγόνο, συσφικτική λοσιόν, ανάλογα με τις ανάγκες σας .

Συζητείστε αυτό που σας απασχολεί . Για όλα υπάρχει η κατάλληλη λύση.

 

 

Please follow and like us:
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Enjoy this blog? Please spread the word :)