ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ

Αρχικά να εξηγήσουμε ότι η μεταφορά των θρεπτικών ουσιών στα κύτταρα των ιστών και η απομάκρυνση από αυτά των αχρήστων γίνεται από το κυκλοφορικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από την καρδιά, τα αιμοφόρα αγγεία και το αίμα που κυκλοφορεί μέσα σ’ αυτά. Στενά συνδεδεμένο με το κυκλοφορικό σύστημα είναι και το λεμφικό σύστημα, στο οποίο κυκλοφορεί η λέμφος. Αποτελείται από την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία (αρτηρίες, φλέβες και τριχοειδή αγγεία). Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πόσο σημαντικό σύστημα είναι; Ποιες είναι οι συνέπειες της κακής κυκλοφορίας του αίματος;

  • Καρδιαγγειακοί νόσοι (έμφραγμα, θρομβώσεις, εγκεφαλικό, κ.α)
  • Φλεβίτιδες ή κιρσοί
  • Αυτοάνοσοι νόσοι ή φλεγμονές (όπως γάγγλιο, λιπώματα, κ.α) συνδυαστικά με στρες / άγχος και άλλες παθήσεις διαφόρων ιστών.
  • Κρύα άκρα
  • Αυξημένη αρτηριακή πίεση (δηλ., υπέρταση), κ.α.

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ;

  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΑΡΤΗΡΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΓΕΙΑ, ΟΠΩΣ: σπανάκι, σέλινο, πατάτες, ωμοί ηλιόσποροι, σόγια, μπανάνα, αβοκάντο, ψάρι, εσπεριδοειδή φρούτα (πορτοκάλια, λεμόνια, μανταρίνια, γκρέιπφρουτ, περγαμόντο, σαγκουίνι, κίτρο, κουμκουάτ, lime, νεράντζι), πιπεριές καγιέν (συμβάλλουν και στη μείωση της χοληστερίνης).
  • ΤΟ ΜΑΣΑΖ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ (η ροή του αίματος αυξάνεται και τα προβλήματα μειώνονται αισθητά)
  • ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ. Βλάπτει σοβαρά το κυκλοφορικό σύστημα και αυξάνει την αρτηριακή πίεση,
  • ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΤΗΝ ΥΔΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ. Όπως έχετε όλοι ακούσει το Σκωτσέζικο ντους, δηλ. η εναλλαγή ζεστού – κρύου νερού με δυνατή πίεση. Κάθε 2 μέρες τονώνει την κυκλοφορία του αίματος.
  • ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΤΕ ΨΗΛΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ κατά τη διάρκεια της μέρας.
  • ΚΑΝΤΕ ΠΟΔΟΛΟΥΤΡΑ με ζεστό νερό και λίγο τριμμένο τζίντζερ (1 Κ. Σούπας).
  • ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΑΦΕΨΗΜΑΤΑ. Η Ελλάδα είναι πλούσια σε αυτά και όλα έχουν ευεργετικές ιδιότητες.
  • ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ. Περιέχει αξιόλογες ποσότητες πολυφαινολών, οι οποίες βοηθούν την καλή λειτουργία της καρδιάς.
  • ΠΙΕΙΤΕ ΚΑΦΕ. 1-2 μερίδες καφέ την ημέρα τονώνει το κυκλοφορικό σύστημα (η μεγαλύτερη ποσότητα από τη συνιστώμενη μπορεί να έχει ανεπιθύμητα αποτελέσματα). Εδώ να πούμε ότι ο Ελληνικός καφές έχει και αντιοξειδωτικές ιδιότητες.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΛΑΤΙΟΥ. Προτιμήστε να χρησιμοποιείτε το θαλασσινό αλάτι και αυτό με μέτρο. Ιδιαίτερη προσοχή στις επεξεργασμένες τροφές (κύβοι knor, chips, μπισκότα, κ.α.)

 

«ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΑΣΗ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ  ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΑ.»

Please follow and like us:

You may also like

Leave a comment

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Enjoy this blog? Please spread the word :)